Hoe mooi wordt het niet? Hdet bedrijf Admirror heeft spiegels interactief gemaakt. Het Limburgse bedrijf heeft de interactieve touch spiegel ontwikkeld, waardoor er nieuwe innovatieve communicatieoplossingen mogelijk zijn. Daarbij denken wij direct aan het beoefenen van onze hobby nu ook in de badkamer :-)

Interactieve Spiegel

De toepassingen van de interactieve spiegel zijn divers: van videostreaming tot gezichtsherkenning en van interne communicatie tot koppeling met een webshop. ‘Zo kunnen bijvoorbeeld opticiens en kapsalons met face-herkenning klanten nog beter van dienst zijn’, zegt directeur Remy Bordewin in een verklaring. ‘Bij modezaak Zerbinotto in Maastricht tonen spiegels in de paskamer bijpassende kleding en wordt er meer informatie over de collectie getoond. Zo kun je zelf je ideale setje samenstellen.’

Bedrijven in verschillende branches hebben de interactieve spiegel al in gebruik genomen. Op de luchthaven van Berlijn worden ze gebruikt om passagiers te waarschuwen voor gladde vloeren; de interieurverzorger activeert met een token de waarschuwingsuiting. Daarnaast kunnen gasten van het Black Label Hotel in Valkenburg de slimme spiegel gebruiken om roomservice te bestellen. Bordewin verwacht dat de interactieve spiegel in de nabije toekomst ook bij mensen in de kamers thuis zal komen te hangen.

Admirror kwam in 2011 naar eigen zeggen met een primeur door verlichte advertenties op spiegels te tonen. Inmiddels zijn er zo’n 6.0000 advertentieplekken, voornamelijk op horecapunten.