Dagblad De Telegraaf moet een artikel over een vermeende hack bij cybersecuritybedrijf Kaspersky Lab rectificeren. Dat heeft de Amsterdamse voorzieningenrechter bepaald in een kort geding dat Kaspersky had aangespannen tegen TMG, de uitgever van de krant.
Lees verder op Computable.